    From: "Tomek P." <f...@m...pl>
    Date: Thu, 05 Jul 2012 02:42 +0200
    Subject: Re: Odstąpienie
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Przeczytałem jeszcze raz, na spokojnie, Kodeks cywilny.
    Czy dobrze rozumiem, że w moim przypadku mogę odstąpić od umowy na podstawie
    Art. 635. kc?:
    "Art. 635.
    Jeżeli przyjmujący zamówienie opóźnia się z rozpoczęciem lub wykończeniem
    dzieła tak dalece, że nie jest prawdopodobne, żeby zdołał je ukończyć w
    czasie umówionym, zamawiający może bez wyznaczenia terminu dodatkowego od
    umowy odstąpić jeszcze przed upływem terminu do wykonania dzieła."

    Umówiony termin minął, a przedstawiono mi nieukończoną pierwszą umowę
    licencyjną (miałem do niej jeszcze zastrzeżenia, które nie zostały
    poprawione). A drugiej umowy licencyjnej w ogóle mi nie przedstawiono.

    Jeśli moje rozumowanie jest prawidłowe, to czy pisząc oświadczenie o
    odstąpieniu wystarczy, że napiszę:

    "Podstawą powyższego odstąpienia od umowy jest wielokrotne przekraczanie
    umówionych terminów wykonania umowy.",

    czy jednak muszę się tutaj powołać na wyżej wspomniany artykuł?

    Tomek P.