  • Data: 2010-02-16 12:44:54
    Temat: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hle3m3$k3c$1@news.task.gda.pl...

    > widac leniwa dupa jestes, albo pracocholik

    A co, też zakazane?
    Też wiesz lepiej razem ze swoim państwem, co i jak powinienem robić?

    > zasadniczo duzo

    Zasadniczo nic.
    To tylko sposób myślenia o świecie.
    To znaczy myślenia w moim przypadku i niemyślenia (a w zamian słuchania
    urzędasów) w Twoim.

    > nikt nie przyjdzie cie karac po 5 minutach od rozpoczecia opadow

    Nie chodzi o to czy przyjdzie, tylko czy może przyjść.

    I bez różnicy czy 5 minut, czy 14 dni.
    Niektórym zdarza się wyjeżdżać np. na urlopy - na cholerę im w takim
    przypadku odśnieżone miejsce przed bramą?

    >, a w trakcie zimy widac gdzie jest odsniezane, a gdzie nikt od miesiaca
    >szufla nie ruszyl

    Nie miał potrzeby - to nie ruszył.
    Jego wola.

    > ???
    > kupno samochodu to tez kasa wywalona w bloto

    Oczywiście.
    I jeśli ktoś by mi nakazał kupować, to na pewno bym NIE KUPIŁ.
    Czujesz różnicę między CHCĘ a MUSZĘ?

    > dla jednego sa dla innego nie, kazdy kij ma dwa konce

    No to niech ten co mu nie są zbędne odśnieża i po kłopocie.

    > :)
    > a gdzie serdenko cos takiego napisalem

    Cały czas o tym piszesz, że państwo ma prawo taki obowiązek wymyślić.
    A z moim światopoglądem to się nie zgadza i już.

    > tak tylko musli taki wtorny analfabeta jak ty

    Nie pyskuj szczylu, bo się możesz kiedyś zdziwić.