  • Data: 2010-02-16 14:03:12
    Temat: Re: {OT]Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.samochody.]
    Dnia 16.02.2010 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał/a:

    > Obowiązek bezpłatnego odśnieżania miejskiego chodnika, przez mieszkańca
    > (płacącego miastu podatki). Jakież oszczędności dla miasta!
    >
    > Ja bym poszedł dalej. Skoro chodnik, to czemu nie drogę?
    > Do osi jezdni, powiedzmy. A jeśli po drugiej stronie ulicy
    > jest grunt miesjki, to całej szerokości. I z drugim chodnikiem.

    Dokładnie. I naprawiać rury biegnące pod tym terenem. W końcu jak już
    sprzątasz, to o instalacje też możesz zadbać, zwłaszcza, że z nich
    korzystasz! To jest aspołeczne chamstwo tak się tym w ogóle nie zajmować. I
    płacenie za wodę i odbiór ścieków nie ma tutaj NIC DO RZECZY.
    --
    Samotnik