  • Data: 2009-11-17 19:49:46
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za wpis na forum
    Od: Jacek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 09:12, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > danych.
    >
    > Z tego co wiem działał właśnie na warunkach art. 14 ust. 1 UoŚUdE. Nie
    > odpowiadali jednak za rozpowszechnienie lecz za swój czyn (i nie karnie,
    > lecz cywilnie).

    Nie znam się, ale chyba za pomówienia osób prywatnych można odpowiadać
    tylko na drodze cywilnej. Wiec za tekst 'kowalski to złodziej' będzie
    można się rozliczyć tylko cywilnie.

    > Nie reaguję na:
    >(...)
    > - żądania usunięcia nazwiska osoby, która kiedyś zrobiła coś złego,
    > zostało to opisane, a po latach uważa, że zaczyna nowe życie i nie chce,
    > by jego nazwisko było tam wymienione.

    Czyli rozumiem że świadomie zbierasz i rozpowszechniasz dane osobowe
    osób które sobie tego nie życzą. Nie dziwie się, że uważasz jako
    błędne nalot na odsiebie.pl. Zdaje się że interpretujesz prawo tak by
    Tobie pasowało, ignorując fakty (odsiebie, nasza klasa).;-)
    I mówisz o swoich działaniach na blogu z twej sygnaturki czy czymś
    innym?

    > reaguję na:
    (...)
    > - sprostowania, polemiki

    To bardzo dobrze, bo mi kiedyś właściciel vagla.pl odmówił prawa do
    polemiki na temat zmieszczonych na jego portalu pomówień i kompletnych
    zmyśleń. Dziwne jest, że publikuje tego typu rzeczy jednocześnie
    odmawiając wypowiedzi drugiej stronie.
    http://ds6.ovh.org/drppl.html
    Dziobas RAR PLAYER - odtwarzacz filmów pobierający doskonale
    dopasowane napisy