eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialnosc serwisanta za lewy soft › Re: Odpowiedzialnosc serwisanta za lewy soft
  • Data: 2003-10-21 07:57:49
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc serwisanta za lewy soft
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > i spotykam sie czesto z podobnymi przypadkami, ale zawsze klient daje ci
    do
    > instalacji swoje kopie bezpieczenstwa, bo oryginlalne plyty instalacyjne
    > wraz z certyfikatami potwierdzjacymi autentycznosc oprogramowania
    > leza zdeponowane w sejfie

    Moim zdaniem wystarczy oswiadczenie podpisane przez klienta typu:

    Oswiadczam ze przekazany soft jest legalny i moj.
    A udostepniam kopie bezpieczenstwa, ze wzgledu na ... bo po to sa te kopie w
    koncu :-)

    Jak chcesz byc pewny, zadzwon do prawnika BSA (telefon pewno na stronie
    BSA/Microsoft ;-) )


    --
    Michal
    Strategiczny PBEM
    http://mlotek.eu.org


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1