  • Data: 2006-10-26 09:57:13
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: "vik" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czyli co jak dziewczyna jest z "trudnej" rodziny i ma w zwiazku z tym
    problemy to mozna juz ja przeznaczyc na straty ?
    moze sama byla sobie winna ze rodzice nie zapewnili jej odpowiedniego
    poziomu zycia nie zawozili ja do szkoly mercedesem przez co nie miala
    odpowidniego szacunku wsrod rowiesnikow ?
    obejzyj sie dookolo napewno wiele jest nie tyle "trudnych" rodzin co ubogich
    przez co ich dzieci z tych rodzin nie sa szanowane przez rozwiesnikow i w
    kazdej chwli moze dosjc do podobnej sytuacji

    tak sa winni tak jak ich rodzice ktorzy nie nauczyli szacunku do bliznich, a
    scenariusz jest prosty mlokos pyskuje do matki matka mu poblaza ojciec nie
    ma czasu, w szkole nauczyciel nei moze nawet nakrzyczec na ucznia bo zaraz
    zadyma a wiec nastepnym krokiem jest juz start do innych bo nikt na to nie
    zwraca uwagi a zazwyczaj ofiara jest osoba ktora ma male wsparcie ze strony
    rodzica odstajaca od reszty, uboga, slaba, bezbronna. To byla ich proba ich
    kolejny krok w tescie na co moga sobie bezkarnie pozwolic.

    Pzdr
    Vik