  • Data: 2006-10-26 09:56:31
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ehps01$1kv$1@inews.gazeta.pl...
    > Warto posluchac rowniez innych wiadomosci niz tylko tvn'u. W radio1 mowili
    > ze wlasnie dziewczyna byla z 'trudnej' rodziny.

    > dziewczynka decyzje o samobojstwie podejmowala juz kilka razy, tylko
    > wczesniej
    > nie bardzo jej wychodzilo. Powinna byc pod stala opieka psychologa.
    > W pierwszym rzedzie to bym sie zajal odpowiedzialnoscia jej rodzicow...
    > To oczywiscie nie zmienia faktu i nie pomniejsza zlego postepowania
    > chlopakow. Ale robienie z nich jedynych winnych jest chyba troche
    > polowaniem
> [...]

    Chłopie, zostaw politykę i wróć do wątku!
    W gimnazjach dzieje się źle i tylko najbardziej drastyczne przypadki
    trafiają do mediów, a reszta to dramaty większe i mniejsze uczniów i ich
    rodziców. Szkoła w obecnym kształcie nie ma narzędzi do walki z chuliganami.
    Mam dwoje dzieci - jedno już chwała Bogu po gimnazjum, drugie jeszcze
    niestety w gimnazjum, siostrzenicę, która jest nauczycielką w gimnazjum i
    paru znajomych pedagogów - z wiedzy jaką mam z tych wszystkich źródeł
    wyłania się obraz straszny! I dlatego jestem za izolowaniem takich elementów
    od reszty uczniów! I nie obchodzi mnie jakiej maści minister do tego
    doprowadzi!
    Graszka.