  • Data: 2009-09-18 14:11:52
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc pracownika ZUS
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Zresztą w tej sprawie sam
    > ZUS nie wypiera się go przed sądem, a jedynie twierdzi, że nie ponosi za
    > niego odpowiedzialności.

    Hmm, autor wątku wspomniał jedynie, że ZUS nie odniósł się do tej sprawy
    a jedynie 'znajoma usłyszała wywód prawny, że ZUS nie odpowiada za
    swoich pracowników".
    Czy tak rzeczywiście było czy też jest to tylko rozumienie wywodu przez
    petentkę? Znowu brak jednoznacznej odpowiedzi.

    > Chyba pomylił Ci się urzędnik z petentem.

    Nie. Urzędnik ma swoją wersję, petentka swoją. Obie strony będą
    przekonywac do swoich racji.

    > Można to nazwać nieporozumieniem.

    Zgda. :)

    --