  • Data: 2007-08-13 21:16:04
    Temat: Re: Odpowiedzialność materialna?
    Od: Marcin Wójcik <w...@b...sp.amu.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Pracodawca musi ci udowodnić co najmniej winę nieumyślną. jeśli jej nie
    > ma to nie odpowiadasz. poprzedni post zrozumiałem tak, że uważasz że
    > jakoś przyczyniłeś się do awarii.

    Sam pracuje w serwisie komputerowym, niektóre czynności wykonuje sie
    będąc świadomym ryzyka uszkodzenia sprzętu. Np czasem aby sprawdzić
    jakąś część trzeba ja przełożyć do innego, sprawnego kompa i wtedy może
    sie zdarzyć że ta część rozwali tego drugiego kompa. W takim wypadku
    przyczyniliśmy sie do uszkodzenia sprzętu ale czy powinniśmy z tego
    tytułu ponosić konsekwencje?

    Myślę że właśnie o taką sytuację chodzi Farkowi.

    p,M