  • Data: 2007-08-13 21:02:57
    Temat: Re: Odpowiedzialność materialna?
    Od: Farek <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sie, 22:48, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Pracodawca musi ci udowodnić co najmniej winę nieumyślną. jeśli jej nie
    > ma to nie odpowiadasz. poprzedni post zrozumiałem tak, że uważasz że
    > jakoś przyczyniłeś się do awarii.

    Może powiem dokładnie, jak było: klient dał do naprawy notebooka z
    przerywającym gniazdem zasilania, trzeba je było tylko podlutować. Tak
    zrobiłem, a po złożeniu notebook się nie odpalił. Tamten serwis
    stwierdził, że płyty główne w tych konkretnych notebookach są
    szczególnie wrażliwe na przegrzanie okolic gniazda zasilania i właśnie
    to nastąpiło (no i że mieli więcej takich przypadków). No gdybym to
    wiedział, to bym tego nie ruszał i od razu odesłał. Tak więc do awarii
    się de facto przyczyniłem, ale nie wynikło to raczej z zaniedbania, a
    bardziej z niewiedzy, ale akurat tego właśnie wcześniej wiedzieć nie
    mogłem. A tego typu naprawy wykonywałem z powodzeniem i - jak
    napisałem wcześniej - był to mój pierwszy taki przypadek. Tak więc nie
    wiem...