  • Data: 2007-08-13 21:25:41
    Temat: Re: Odpowiedzialność materialna?
    Od: Farek <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już powiedziałem: musi być wina.
    >
    > Nie jestem co prawda serwisantem czegokolwiek, ale coś wątpię że jedyną
    > metodą jest metoda "ryzyk-fizyk", czyli włożymy i włączymy, spali sie to
    > dobrze, nie spali się to jeszcze lepiej ... :)

    Pisząc o ryzyku pracodawcy miałem na myśli ogólne ryzyko prowadzenia
    tego typu działalności, coś takiego może się po prostu zdarzyć.
    Natomiast ja - wykonując tę naprawę - nie ryzykowałem. Byłoby tak,
    gdybym wiedział o tego typu podatności płyty na uszkodzenie, a mimo to
    podjął próbę naprawy. Tak myślę.