eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-22 17:56:56
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Co z tego, ze nie przyjmie on zwrotu od klienta ("i dzieki temu ma stowe
    > dalej w kieszeni, no nie"), skoro:
    >
    > - dany klient do niego juz nie wroci, - dany klient byc moze zniecheci
    > innych, potencjalnych klientow.

    Masz całkowicie błędne przekonanie, ze z punktu widzenia sklepu każdy
    klient jest na wagę złota. Tak nie jest. Jest pewna grupa klientów,
    których najlepiej byłoby w ogóle nie obsługiwać, bo wnoszą absurdalne
    pretensje i robią zbędne zamieszanie. Taki klient nie generuje zysku
    tylko straty. Można się tylko zastanawiać nad tym, czy lepiej takiemu
    pójść na rękę, żeby potem nie opowiadał historii o rzekomych
    przykrościach, jakie go w danym sklepie spotkały, a którym w
    rzeczywistości sam był winien, czy też w zgodzie z przepisami po prostu
    wysłać na drzewo.

    > Niestety takie myslenie jest dosc powszechne w Polszy.

    Takie jak Twoje niestety jest.

    --
    cokolwiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1