eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-22 19:29:59
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Slyszales moze o takim badaniu:
    >
    > 1) zadowolony klient zazwyczaj przyprowadzi 1-2 klientow (w zaleznosci
    > od rynku, w ktorym firma dziala),
    >
    > 2) klient, ktory kupil _wadliwy_ towar (lub ktoremu produkt sie nie
    > podobal, lub ktory kupil nie to, co chce, ktory byl niezadowolony z
    > zakupu), lecz ktorego reklamacja zostanie bezproblemowo / kulturalnie
    > rozpatrzona - nie dosc, ze przyjdzie do firmy ponownie, to jeszcze
    > przyprowadzi wiecej klientow, niz w przypadku 1)?

    Możesz wskazać źródło tych badań bo tak na moje oko to to jakaś
    paranaukowa demagogia...

    > Powoli to podejscie zmienia sie wraz ze wchodzeniem duzych
    > (miedzynarodowych) sieci.

    Aaa, to Pan komikiem jest, bo nie sądzę aby ktoś światły
    takie jaja sobie z ludzi robił. Tak bywa jak światopogląd
    kreują reklamy...

    --
    Łukasz Bąk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1