eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-22 21:27:12
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Am 22.03.2010 20:29, Łukasz Bąk wrote:
    > Tomasz Chmielewski pisze:
    >
    >> Slyszales moze o takim badaniu:
    >>
    >> 1) zadowolony klient zazwyczaj przyprowadzi 1-2 klientow (w zaleznosci
    >> od rynku, w ktorym firma dziala),
    >>
    >> 2) klient, ktory kupil _wadliwy_ towar (lub ktoremu produkt sie nie
    >> podobal, lub ktory kupil nie to, co chce, ktory byl niezadowolony z
    >> zakupu), lecz ktorego reklamacja zostanie bezproblemowo / kulturalnie
    >> rozpatrzona - nie dosc, ze przyjdzie do firmy ponownie, to jeszcze
    >> przyprowadzi wiecej klientow, niz w przypadku 1)?
    >
    > Możesz wskazać źródło tych badań bo tak na moje oko to to jakaś
    > paranaukowa demagogia...

    Chetnie wskaze, ale najpierw choc wysil sie troche i napisz, dlaczego
    twoim zdaniem to "paranaukowa demagogia"?


    >> Powoli to podejscie zmienia sie wraz ze wchodzeniem duzych
    >> (miedzynarodowych) sieci.
    >
    > Aaa, to Pan komikiem jest, bo nie sądzę aby ktoś światły
    > takie jaja sobie z ludzi robił. Tak bywa jak światopogląd
    > kreują reklamy...

    Tzn.?


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1