eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-23 01:17:30
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    to wrote:
    > Tomasz Chmielewski wrote:
    >
    >> Lecz trzymajac sie przypadku otwierajacego watek - zwrot butow dzien po
    >> zakupie jest dla ciebie czyms takim absurdalnym?
    >
    > Całkowicie absurdalnym. Przecież buty można zmierzyć w sklepie. Czym
    > różni się zmierzenie w domu od zmierzenia w sklepie?

    Tym, że w sklepie nie ma dziecka, ale akurat fajne buty są.

    >
    > Mieszasz tu dwie rzeczy. Jest zasadnicza różnica pomiędzy reklamacją, gdy
    > produkt jest wadliwy, a tym, że ktoś się rozmyślił. To drugie to w ogóle
    > nie jest reklamacja tylko fanaberia.

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Skoro sklepy to robią to znaczy, że im się opłaca.
    Z prostej przyczyny.
    Nie każdemu chce się jechać do sklepu i oddać towar.

    >
    > Ale o czym Ty w ogóle mówisz? W tym wypadku towar został sprzedany, jest
    > w pełni sprawny, ale klient się rozmyślił i oczekuje, ze ktoś będzie
    > płacił za jego błędy.
    >

    Nie klient czegoś oczekuje, tylko sklep dobrze policzył, że klienci dużo
    więcej i bez namysłu kupują więcej mając świadmość, że mogą potem
    oddać. Tylko nie wszyscy oddają, bo im się po prostu nie chce.
    A jak nie będzie miał tej świadmości, to będzie dużo rozważniej kupował
    i dużo częściej nie kupi bo nie będzie pewny czy dobre, niż kupi.

    Twoje myślenie jest strasznie zaściankowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1