  • Data: 2009-07-01 20:29:25
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > Tyś się z choinki urwał??
    > A co w tym jest nienormalnego?
    > Masa ludzi ogląda towar w sklepie, a kupuje np. w sieci albo u
    > producenta. A może będziesz postulował, żeby ludzie kupowali tylko w
    > sklepach na swojej ulicy, bo jak kupią gdzie indziej i taniej, to też
    > uznasz ich zachowanie za nienormalne ;-))

    Ależ ja nic nie postuluję, stwierdzam tylko, że oglądanie towaru w
    sklepie, jeśli zamierza się i tak kupić go u producenta to cwaniaczenie i
    pewnego rodzaju nieuczciwość i wcale się nie dziwię, że sklep nie chce
    takich informacji podawać.

    > Nie no po prostu MEGAROTLF miesiąca!

    Co konkretnie jest tym "MEGAROTLFEM", czymkolwiek on jest?

    > A to jest jakiś obowiązek
    > istnienia/prowadzenia sklepów? Gdzieś Ty się uchował z takimi teoriami?

    Nie ma obowiązku, tak jak nie ma obowiązku ułatwiania komuś cwaniaczenia.

    --
    cokolwiek