  • Data: 2009-07-01 20:36:00
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > Równie dobrze można powiedzieć, że sprzedawca to też cwaniaczek, bo nie
    > podaje nazwy producenta, żeby się w ten sposób zabezpieczyć przed
    > klientem, który porówna ceny i kupi towar gdzie indziej. Każdy dba o
    > swoje interesy i to normalna kolej rzeczy. A problem Emki polegał na
    > tym, że nie wie, czy sprzedawca ma prawo do tego stopnia dbać o
    > interesy, by nie podawać nazwy producenta.

    To nie jest to samo, bo Emka poszła do tego sklepu z intencją wyłącznie
    pooglądania towaru, a kupienia go u producenta. Twoim zdaniem takie
    zachowanie jest uczciwe? Moim zdaniem nie.

    > Poza tym wyobraź sobie kupno towaru, który jest produkowany przez kilka
    > firm, ale na pierwszy rzut oka jest nie odróżnienia. Dajmy na to jakieś
    > mat. budowlane. I co - kupisz na ślepo zaprawę cementową albo płytę G-K
    > nie znając producenta, a wiedząc, że firma A wytwarza dobry towar, a
    > firma B robi badziew?

    Jeśli nazwa producenta będzie mi w moim przekonaniu do czegoś potrzebna,
    np. żeby ustalić jakość produktu, a sprzedawca mi jej nie poda, to
    oczywiście u niego nie kupię. Ale jedno z drugim nie ma żadnego związku.

    --
    cokolwiek