  • Data: 2008-01-28 09:36:00
    Temat: Re: Odmowa obslugi brudasom
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 21 Jan 2008 14:16:30 +0100
    is the real date, Seryozha <S...@o...onet.eu> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Jezu! To trzeba uważać, żeby na 3 dni przed robieniem zakupów nie jeść
    >CEBULI!

    Heheh, bez przesady :) Ja tam nikomu w usta nie zagladam, zreszta -
    dopoki mi ktos nie chucha, to nie czuc. A smrod niemytego od roku
    ciala, niepranych ubran, starego moczu, potu i innych wydzielin jest
    jak niezly gaz bojowy: wciska sie wszedzie i zostaje przylepiony nawet
    po wyjsciu brudasa. Znika dopiero po pol godzinie intensywnego
    wietrzenia. A w tym czasie inni klienci skarza sie na przeciag i
    chlod. Tak zle i tak niedobrze :/

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.