  • Data: 2008-01-22 09:58:58
    Temat: Re: Odmowa obslugi brudasom
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PlaMa napisał:

    > Na zdrowy rozsądek tak to powinno wyglądać. Nikt Ci nie może zabronić
    > wejście do miejsca publicznego (np. sklepu) pod warunkiem, że nie
    > zagrażasz lub nie przeszkadzasz innym klientom.
    > Ale rozsądek swoją drogą a prawo...

    Nie mozna wejsc z lodami - ochrona niee wpuszcza takich klientow, bo
    moga ini usmarowac lodami towar, siebie, lub innych klientow - dla mnie
    to "uzasadniona odmowa", czyli brak wykroczenia.

    To załóżmy, ze wejsc chce ktoś obsmarowany gównem lub cuchnący tak, ze
    ochroniaarz puscił pawia, jak tylko ten brudas przechodził. To samo moze
    przydazyc sie klientowi na sali. Ja bym zareagowal niewpuszczeniem na
    sale takiego smierdziela. On moze wezwac policje, ze naruszam jego
    prawa. Ale cóż, policja przyjedzie, ja przedestawie swoje racje
    "Patrzcie panowie, nawet ochronairz pawia puscił". ;)

    IMO jest duza szansa, ze bedzie to uzasadnione niewpuszczenie.

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie