  • Data: 2008-01-26 20:05:25
    Temat: Re: Odbieranie pism na poczcie
    Od: AmtoPm <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 21:52, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > To po coś polazł na pocztę?
    >
    > --

    W celu odebrania niektórych przesyłek i z zamiarem odebrania
    pozostałych w terminie późniejszym.

    Jeden motyw podałem na początku, możliwe są inne. Idę na basen i mam
    kwotę wyłącznie na basen a nie na skrytkę sejfową, poczta jest po
    drodze, odbieranie ważnej przesyłki by ja zostawić w szatni na basenie
    to jednak nie jest odpowiedni sposób na traktowanie pisma sądowego.
    (zauważ, że wskazany czynniki nie ma zastosowania jeśli odbieram pismo
    w domu). Możliwe wiele innych sytuacji.

    W takim razie czy sama informacja o tym jaka jest korespondencja na
    poczcie, bo akurat nie możesz odebrać pism gdyż np. idziesz do pubu
    także będzie odmową odbioru przesyłki? Swoja drogą czy poczta ma
    obowiązek udzielać takiej informacji?

    Pzdr,