  • Data: 2008-01-26 21:46:02
    Temat: Re: Odbieranie pism na poczcie
    Od: AmtoPm <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 23:23, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "AmtoPm" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:2bdcab18-bd94-4552-92d5-804f015e6c3b@
    d70g2000hsb.googlegroups.com...

    > Po prostu poczta jest od doręczenia przesyłek, a nie od od ich
    > przechowywania. Doręczają przy najbliższej okazji.

    Ale akurat z takiej funkcji poczty nie wynika wprost, iż tak ma
    postępować w przypadku wydawania przesyłek, bo chce czy nie to poczta
    jednak pełni także funkcje magazynu i to odzwierciedla jej cennik (gdy
    bierze pod uwagę koszty składowania przesyłek).
    Dla mnie nie jest oczywiste, że zamiar odbioru przesyłki w terminie
    późniejszym to to samo co odmowa przyjęcia przesyłki. Różne względy
    mogą decydować, o odbiorze przesyłki w terminie późniejszym, np.
    istotny czynnik jak bezpieczeństwo przesyłki, powiedzmy jest ulewa a
    masz do pokonania 15 km przez błotniste szlaki... :) (bo akurat idziesz
    na rajd mokradła nocą :) ale jednak masz prawo wstąpić na pocztę bo
    spodziewasz się tam otrzymania jakieś reklamy listem poleconym typu
    Rigers coś tam, jednak okazuje się, że to pismo urzędowe.
    I teraz dla bezpieczeństwa przesyłki nie możesz odebrać jej w terminie
    późniejszym?