  • Data: 2012-02-15 17:41:37
    Temat: Re: Ocena potencjalu i badanie kompetencji
    Od: "news" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > Zacytowałeś przepis, który jest bez znaczenia w omawianym przypadku.

    a ty znowu głupka udajesz, dostałeś konkretną podstawę prawną i opowiadasz
    że nie ma znaczenia, nie ośmieszaj się.

    > Pracodawca musi móc ocenić pracownika by móc zastosować się
    > chociażby do art. 18 3c Kodeksu Pracy. Nie ma _żadnego_ artykułu
    > w kodeksie pracy który zabraniałby pracodawcy oceniania pracownika,
    > a ocenianie należy do obowiązków pracodawcy, nie pracownika
    > (co zdajesz się sugerować).

    zacytuj i skomentuj ten art. 18 3c ba ja tam żadnego związku z dyskusją w
    nim nie widzę, natomiast w KP nie ma żadnego artykułu nakazującemu
    pracownikowi wykonywanie czegokolwiek sprzecznego w umową pracy, więc może
    ty podasz ten artykuł, podstawę prawną proszę nakazującą pracownikowi
    wykonywanie jakichkolwiek czynności sprzecznych z jego umową pracy!

    podstawa prawna, dasz radę?