  • Data: 2012-02-15 20:08:26
    Temat: Re: Ocena potencjalu i badanie kompetencji
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-15, news <k...@p...fm> wrote:

    > człowieku, puknij się w ten swój pusty baniak!
    > podajesz artykuł o prawie do wynagrodzenia i na jego podstawie wysnuwasz

    O prawie do *równego traktowania*. Aby istniało równe traktowanie muszą istnieć
    obiektywne kryteria *oceny*. A Ty Twierdzisz, że ocena jest niedozwolona.

    > jakieś własne herezje o dokonywaniu ocen pracownika, widzę że gadam z jakimś
    > trolem, wystarczy.

    Potwierdzone przez:
    http://kadry.infor.pl/kadry/hrm/ocena_pracy/artykuly
    /106676,ocenianie_pracownikow_aspekty_prawne.html
    i (co wynika z artykułu) Sąd Najwyższy.

    Odniesiesz się, czy znowu będziesz bez sensu wycinać i pobredzać?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl