  • Data: 2017-09-22 11:23:43
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-22 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Nie rozumiesz.
    > Ja nie twierdze, ze to bedzie miało wpływ na ilosc zgonów podczas włamań.
    > Ja tylko twierdze, ze to spowoduje chec posiadania broni a posiadanie
    > broni przez nieobytych z nia ludzmi juz samo w sobie bedzie powodować
    > mase wypadków, przypadkowych postrzelen, postrzelen wynikajacych z
    > pomyłki etc.

    Kretyński argument, niżej masz podobne.
    Zakazać posiadania prywatnych samochodów bo to zwiększa liczbę wypadków
    w których można zginąć.
    Zakazać jazdy na rowerze bo można wpaść pod autobus lub pociąg.
    Wprowadzić brak dobrobytu i głód bo dzięki temu będzie mniej
    przypadków cukrzycy z przeżarcia a ta doprowadza do przedwczesnej
    śmierci.

    A ja wnioskuje wszystkich tych którzy dla mojego dobra chcą mi
    czegokolwiek zakazywać zamknąć w zakładzie zamkniętym.
    Oczywiście dla ich własnego dobra.