  • Data: 2017-09-22 21:12:38
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Tak!
    > Bron palna to na tyle specyficzny przedmiot ze musi podlegać osobnym
    > obwarowaniom.

    Ja nie jestem za prawem "każdego wariata" do broni palnej.
    Za prawem "przeciętnego obywatela" jak najbardziej.
    Sprowadza się to do tego czy wyjątkiem ma być posiadanie broni i
    pozbawienie prawa do posiadania broni.

    *Dla mnie* ostre restrykcje w prawie do posiadania broni są niemal jawną
    deklaracją że wróg którego się boją "prawodawcy" jest przed granicą.
    Taka deklaracja ma bardzo daleko idące konsekwencje dla nie idiotów.

    --
    A. Filip