    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 3 Jun 2011 07:06:18 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    <is0i0s$nhb$1@inews.gazeta.pl> <is0iqb$i5o$1@news.onet.pl>
    <is1brs$gj1$1@news.onet.pl> <is1cnu$j7f$1@news.onet.pl>
    <is23sv$h7j$1@news.task.gda.pl> <is262k$pmr$1@news.net.icm.edu.pl>
    <is29ke$t98$1@news.task.gda.pl> <is2o3b$l4q$1@news.net.icm.edu.pl>
    <is2peh$hs3$1@news.task.gda.pl> <is2t0f$ssq$1@news.net.icm.edu.pl>
    <is4odn$14q$1@news.task.gda.pl> <is4omt$le7$4@news.onet.pl>
    <is4phb$5i9$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1106011005480.7780@quad>
    <is4v2m$ifa$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1106012304020.800@quad>
    <is7d39$4qe$1@news.task.gda.pl>

    On Thu, 2 Jun 2011, szerszen wrote:

    > ale zdaje się, że nie dostrzegasz drobnego faktu, ty mówisz o tym co jest
    > teraz,

    Tak, lecz:

    > i że ja muszę się od tego ubezpieczyć aby spać spokojnie, jak mi jakaś
    > pijana menda wlezie pod koła

    ...właśnie NIE O TYM.
    Piszę o tym, że NIE MOŻESZ znaleźć AC, w którym NIE PŁACIŁBYŚ za
    obsługę takiego przypadku.

    > a ja piszę o tym coby mogło być

    Przecież wyjaśniałem, dlaczego nie ma na to szans.

    A spór nie idzie o to, jak dobrze byłoby gdyby, lecz o to, że
    padło stwierdzenie o "niepłaceniu".
    Tu i teraz.
    Nie ma takiej opcji, albo AC "z osobami trzecimi", albo
    rezygnacja z AC.

    > i wtedy to ac wyglądało by zupełnie inaczej

    Będziesz musiał zakład ubezpieczeń otworzyć, bo inni nie chcą
    dać takiej opcji :)

    > teraz nie ma, ale jakby wprowadzić to o czym pisze, to by było

    Ale dyskusja była o tym, że jeśli ma się AC, to TU I TERAZ
    trzeba (niestety) płacić składkę za potencjalne "zdarzenia
    z osobami trzecimi".
    Wersji z Atlantydą nie omawiano ;)

    > teraz tak, ale jakbym miał pewność że każdy pieszy ma oc, bym nie płacił

    No to czegoś nie zrozumiałem.
    Byłem przekonany, że idzie o to aby AC obejmowało tylko spowodowane
    PRZEZ SIEBIE (no, niech jeszcze będzie "siła wyższa" do kompletu) szkody!
    (a nie, żeby go nie płacić jakby wszyscy inni mieli OC)

    pzdr, Gtofryd