  • Data: 2011-06-02 07:11:38
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1106012304020.800@quad...

    > *NIE* korzystając z opcji wypłacania za szkody powodowane przez osoby
    > trzecie (tj. ubezpieczając się z założeniem, że z tej wersji
    > korzystał nie będziesz), mimo tego PŁACISZ ubezpieczycielowi
    > za ten składnik AC!

    ale zdaje się, że nie dostrzegasz drobnego faktu, ty mówisz o tym co jest
    teraz, i że ja muszę się od tego ubezpieczyć aby spać spokojnie, jak mi
    jakaś pijana menda wlezie pod koła, a ja piszę o tym coby mogło być i wtedy
    to ac wyglądało by zupełnie inaczej

    > Dlaczego? - bo raczej nie ma takiej oferty, żeby wyłączyć
    > z AC korzystanie ze szkód spowodowanych przez "trzecich".

    teraz nie ma, ale jakby wprowadzić to o czym pisze, to by było, poza tym
    masz ac mini, tylko od kradzieży czy czegoś podobnego

    > Ale *w składce* płacisz za ubezpieczenie od takich zdarzeń!

    teraz tak, ale jakbym miał pewność że każdy pieszy ma oc, bym nie płacił