  • Data: 2011-06-01 21:08:56
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Jun 2011, szerszen wrote:

    > g. prawda, ubezpieczyciel naprawi z mojego ac, ja dostanę zwyżkę i z nikogo
    > żadnego regresu nie będzie dochodził, a nawet jeśli

    Ale Ty najwyraźniej czegoś nie chcesz zrozumieć - że *o co innego
    chodzi*! Nie idzie o zwyżkę, ale o wysokość składki.

    *NIE* korzystając z opcji wypłacania za szkody powodowane przez osoby
    trzecie (tj. ubezpieczając się z założeniem, że z tej wersji
    korzystał nie będziesz), mimo tego PŁACISZ ubezpieczycielowi
    za ten składnik AC!
    Dlaczego? - bo raczej nie ma takiej oferty, żeby wyłączyć
    z AC korzystanie ze szkód spowodowanych przez "trzecich".
    Po prostu ubezpieczyciel nie ma technicznej możliwości
    sprawdzenia, że szkoda *została* spowodowana przez znaną
    osobę trzecią, jeśli Ty nie będziesz chciał przedstawić
    dowodów.

    > nie zapominaj że rozmowa się tyczy
    > wypadków spowodowanych przez osoby bez oc i w przypadkach kiedy tego oc mieć
    > nie musiały

    Nie zapominam.
    Ty masz zamiar nie korzystać w takim przypadku ze swojego AC.
    Wolno Ci.
    Ale *w składce* płacisz za ubezpieczenie od takich zdarzeń!

    pzdr, Gotfryd