    From: Olgierd <n...@r...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Date: Fri, 14 Mar 2008 19:14:23 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 14 Mar 2008 19:33:54 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jakbyś napisał, że cena zasilacza jest pomijalna, to bym się zgodził.

    Rzecz w tym, że cena baterii jest na tyle pomijalna, że kruszyć kopii nie
    ma o co. Zasilacz może kosztować i 1/2 ceny całego sprzętu - i nic to nie
    zmieni.

    > Szczególnie że nieprzekonująca jest teza że "potrzebny jest akurat
    > TEN zasilacz", zapodana kilka postów wcześniej (skoro nie tylko nie musi
    > to być przedmiot określony co do tożsamości, czyli o konkretnym numerze
    > seryjnym, ale wręcz nie musi to być dokładnie dany model -

    Oczywiście miałem na myśli konkretny model, którego "reprezentantem" jest
    jakiś tam egzemplarz.
    Nie zmieni tego fakt, że od tego samego producenta mogą być różne
    zamienniki. Vide komórki Nokia, które przez długi czas chodziły na
    "grubym bolcu" i w zasadzie przez długie lata można było mieć tę samą
    ładowarkę z połowy l. 80-tych.

    >bo z "lepszą chińszczyzną" też ma prawo działać!)

    No prawo ma, ale skoro producent nie dokłada to nie jest przynależnością.
    A jak ja dołożę i w takiej postaci zacznę sprzedawać to znów będzie.
    Tak to jest z tymi połączeniami i przyłączeniami rzeczy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==