  • Data: 2008-03-14 21:55:59
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Mar 2008, Olgierd wrote:

    > Rzecz w tym, że cena baterii jest na tyle pomijalna, że kruszyć kopii nie
    > ma o co. Zasilacz może kosztować i 1/2 ceny całego sprzętu - i nic to nie
    > zmieni.

    Chyba się nie rozumiemy: komp 2000 zł, bateria 400 zł, zasilacz 30 zł.
    Do tego się odnosisz?

    > Oczywiście miałem na myśli konkretny model,

    Akurat w przykładzie wyżej mam na myśli inny przypadek ;)

    > No prawo ma, ale skoro producent nie dokłada to nie jest przynależnością.
    > A jak ja dołożę i w takiej postaci zacznę sprzedawać to znów będzie.

    O, i o ten przypadek chodzi.
    Ja odniosłem się *tylko* do cechy pt. "wartość majątkowa", do której
    chyba na opak się odniosłeś, skoro Tristan pyta dlaczego drogiej
    baterii nie uznajesz za "przynależność" a tani zasilacz tak.
    Przecież warunek "działania" wypełnia zarowno jedno jak i drugie.
    FYI: mam dwa różne aparaty foto, do żadnego z nich nie mam zasilacza,
    za to baterie akumulatorów (z ładowarką) tak.

    Nie widzę powodu aby z notebookiem nie mogło być identycznie (to
    że *na ogół* stosuje się zasilaczoładowarkę to inna sprawa).

    pzdr, Gotfryd