  • Data: 2005-08-03 15:43:19
    Temat: Re: Obowiazek rodzicow
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/3/2005 4:02 PM, gardziej wrote :

    > gdzies mi sie kiedys obilo, ze jest tu granica wieku 26 lat, ale nie
    > pamietam gdzie...

    26 lat ma znaczenie przy świadczeniach w rodzaju "renta po ojcu". Jeśli
    chodzi o alimenty od rodziców to nie ma takiej granicy i w skrajnych
    przypadkach rodzicą są zobowiązani alimentować dziecko do śmierci...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the