    Date: Fri, 26 Apr 2013 09:57:21 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kl8e0j$evt$1@node1.news.atman.pl>
    <5177cb27$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl8luc$nn7$1@node1.news.atman.pl>
    <5177f8b7$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9en4$jfo$1@node1.news.atman.pl>
    <5178f2f2$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2sm$7sf$1@node1.news.atman.pl>
    <5179452e$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klbm3e$sgh$1@node1.news.atman.pl>
    <517976a2$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <klc48q$cf5$1@node1.news.atman.pl>
    <517a227c$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld9m7$3ks$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 26.04.2013 09:17, Andrzej Lawa pisze:
    > Wtedy tym bardziej jedzenie będzie za darmo. CBDO

    tak myślałem, że nie odpowiesz sensownie.

    > Ale nagranie mogę przedstawić.

    No. Jak mówił jakiś czas temu?

    Nikt nie nagrał Jezusa na wideo, bo wtedy technologia HD dopiero
    wchodziła, a w SD nie godzi się Boga portretować. Tak lepiej dla twojej
    inteligencji?

    > Ale kodeks karny istnieje i mogę ci go pokazać.

    No. Tak samo jak Biblia. Mogę ci ją pokazać.

    > No i?

    No i tabuny specjalistów wyposażonych w sprzęt i środki co mi tam,
    Andrzej ich zagina małym palcem.

    > No i?

    No i wciąłeś w pół akapitu. Napisałem co I. Powtórzę: Będziesz przed
    każdą półką w sklepie analizował co dana nazwa znaczy na składzie
    każdego towaru?

    > Zaraz... Jak idziesz do sklepu i widzisz coś na półce to MUSISZ to coś
    > kupić?

    Nie. Muszę coś kupić do jedzenia i picia. Każdy z towarów mam analizować?

    > Bo ja zanim kupię jakiś nowy produkt, najpierw sprawdzam jego skład.

    I jak idziesz np. na szlaku po górach, dochodzisz do schroniska, chce ci
    się pić i dostajesz piwo z beczki, to prosisz o skład i szybko
    analizujesz skład na tablecie, a jak nie to usychasz z pragnienia aż
    zejdziesz do sklepu gdzie jest znany ci produkt?

    > Jeśli składnik jest mi nieznany, to albo nie kupuję, albo ryzykuję.
    > Podobnie z każdym innym produktem.

    Wiem, Ty jesteś Inny. Od dawna to już wiadomo. Normalne społeczeństwo
    kupuje to co jest w sklepie, bo wie, że są mechanizmy społeczne
    kontrolujące np. to czym dane truskawki mogą a czym nie mogą być
    opryskane. Ale ty warzyw i owoców też nie kupujesz pewnie.

    > Ale występuje. Zakazać!

    Sensowność zakazu jest oparta o stopień zagrożenia.

    > Jeśli bym go znał, to niezbyt długo ;->

    No więc właśnie. A alkoholików z tym syndromem mogę ci wskazać od
    strzału. I żyją przez wiele lat i stanowią problem społeczny.

    > Pomijając taki detal, że to strona rządowa,

    Wygląda na to, że każda strona ci nie pasuję, jeżeli nie jest firmowana
    przez zwolenników trawki.

    >najwyraźniej celowo
    > pominąłeś drobny detal - do dotyczy wyłącznie NADUŻYWANIA.

    * A co to jest nadużywanie?
    * Dlaczego występuje?
    * Jaki procent nadużywa?

    > I co po separacji, zostać samotnie do śmierci?

    Moja siostra jest panną, do tego ateistką i jak na razie ciągle głosi,
    że tak dobrze.

    Poza tym, nie trzeba samotnie, nie ma zakazu mieć przyjaciół itp.
    Katolicy zabraniają tylko powtórnego małżeństwa, póki żyje tamten.

    >Chrzanić te zabobony!

    Akurat osobiście nie jestem zwolennikiem całkowitego zakazu poślubiania
    kogoś następnego, aczkolwiek nie tak jak się dzieje w ateistycznym
    świecie, gdy jest rozwód, za 2 dni małżeństwo itp. Ale faktycznie jak
    lata walki nic nie dają i szans na ponowne zejście dawnych małżonków już
    nie ma, to uznaję powtórne małżeństwo.

    > ROTFL
    >
    > Modlić... Podobni tobie fundziacy w USA już drugie swoje dziecko
    > zamordowali, bo "leczyli" modlitwą.

    I tak zaszkodziło? Uważasz, że modlenie się o to, żeby odseparowany mąż
    alkoholik wyzdrowiał i powrócił na łono Kościoła i rodziny może go
    zabić? Jakaś zemsta demona za modlitwę mogłaby się teoretycznie zdarzyć,
    ale nie sądzę.

    > Primo: żona jest winna posłuszeństwo mężowi. (patrz: biblia)

    Owszem, a mąż żonie miłość i ochronę. Selektywne traktowanie Pisma jest
    klasycznym błędem ateistów.

    > Secundo: dlaczego żona?

    Uproszczenie wypowiedzi, przykład. Jak bardzo chcesz, to zadam to
    pytanie ponownie nieco inaczej:

    Możesz wskazać jakieś konkretne nauki katolickie, które zabraniają
    wyrzucić z domu męża/żonę, który/która po alkoholu katuje rodzinę?

    > Co to, agresywnych kobiet-alkoholiczek nie ma?

    Są. Tyle, że statystycznie facet bardziej się jest w stanie obronić
    przed przemocą fizyczną niż kobieta. Jak facet zbiera liścia od baby
    albo widzi, że baba katuje dzieci, to zazwyczaj jednak jest w stanie
    zablokować atak.

    > Generalnie logika jest sprzeczna z chrześcijaństwem.

    Bynajmniej. Co najwyżej ateistyczna logika. Jeżeli dla ciebie logiczne
    jest, że się zmienia żony/mężów to już na to nic nie poradzę.

    > Prawo o ruchu drogowym.

    No akurat z PoRD to zapewne słabo, bo ono dotyczy dróg publicznych i
    stref zamieszkania.

    > ...napisał osobnik, który legendy z epoki brązu uznaje za fakty.

    ... napisał osobnik, który nazywa Boga palantem i wybiera piekło i jest
    z tego dumny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek