  • Data: 2013-04-23 15:01:44
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2013 13:30, Dominik & Co pisze:

    > No jak nie chcesz leczyć obcych, co się zaplątali, to jak
    > gość się peselem okaże, to jest obywatel. Znakiem tego leczyć
    > zezwalamy. Pesela nie posiada- nie obywatel- niech płaci.
    > Dowód, paszport- wystarczy do stwierdzenia obywatelstwa.

    No to nie jest chyba takie proste, bo są różne unijne ustalenia, że np.
    ciebie w Czechach będą leczyć tylko wyślą rachunek do NFZ. Nie wiem też
    jak się ma sprawa z Ukraincem, co pracuje i odprowadza składki w Polsce,
    czy dostaje PESEL.

    Generalnie nie chcę mówić, że Ewuś jest dobrze zrobiony, bo nie znam
    niuansów i szczegółów. Jeśli jest źle zrobiony, to możemy omówić wady
    Ewusia i sposoby jego naprawy. Ja nie twierdzę, że zarząd NFZ jest
    idealny. Ja nawet nie twierdzę, że jest bardzo dobry. Tylko na razie
    była mowa nie o tym, co można naprawić ale były głoszone utopijne hasła
    ,,da się bez zarządu, demokracją ateńską''.

    > Wypisać się nie mogę, haracz ze mnie przymusowo ściągają.
    > Owszem, mogę być menelem, ale nie chcę.

    Możesz pracować na Umowę o Dzieło, wtedy będziesz nieubezpieczony w NFZ.
    Możesz w sumie też wyemigrować do USA. Tam jest pełna wolność.

    Ostatnio z jednym takim co jest za wolnością rozmawiałem o tym, że on
    chce wolność do posiadania broni. I co? W naszym socjalistycznym
    państwie jakoś raz była tylko afera, że student zarąbał siekierą
    profesora i asystenta (czy coś z okolic), a ja o jego wolnych USA-ch z
    pamięci mogę powiedzieć Coloumbine, Virginia Tech, Newport. A jakbym się
    wszukał, to jeszcze kilka, bez śledzenia na bieżąco lokalnych problemów.

    Jak wolność ma polegać na tym, że jeden świr z drugim wystrzela pół
    szkoły, to ja wolę być socjalistycznym niewolnikiem.

    > A co do drugiej części- nie mierz innych swoją miarą.

    nie życzę ci, ale naprawdę chciałbym się przekonać, jakbyś się sprawdził

    --
    Przemysław Adam Śmiejek