  • Data: 2013-04-24 07:59:14
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > No to nie jest chyba takie proste, bo są różne unijne ustalenia, że np.
    > ciebie w Czechach będą leczyć tylko wyślą rachunek do NFZ. Nie wiem też
    > jak się ma sprawa z Ukraincem, co pracuje i odprowadza składki w Polsce,
    > czy dostaje PESEL.

    Postępowanie z "nieobywatelami" jest zawsze do ustalenia.

    > Możesz pracować na Umowę o Dzieło, wtedy będziesz nieubezpieczony w NFZ.

    Specyfika mojej pracy nie pozwala na tworzenie dzieł.
    Tak, wiem, mogę zmienić zawód.

    > Możesz w sumie też wyemigrować do USA. Tam jest pełna wolność.

    Nie jest. Zwłaszcza odkąd rządzi Czarny Czerwony.

    > pamięci mogę powiedzieć Coloumbine, Virginia Tech, Newport. A jakbym się
    > wszukał, to jeszcze kilka, bez śledzenia na bieżąco lokalnych problemów.

    Poszukaj jeszcze z takiej Szwajcarii, gdzie też broń mają w każdym domu.

    > nie życzę ci, ale naprawdę chciałbym się przekonać, jakbyś się sprawdził

    Niestety "chwilowo" nie mogę się sprawdzić, tj. kopnąć w dupę NFZ.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.