  • Data: 2013-04-24 07:30:07
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > samodzielnie. I widzę to także po wielu osobach otaczających mnie. I tak
    > se myślę, że może i taka gimnastyka poranna przymusowa by wywołała
    > oburzenie wolnościowe, ale nie powiem, korzystna dla zdrowia by była.

    Momento: nie masz żadnego odruchu niezgody na _przymuszanie_ ludzi
    do jakichś tam działań, byleby były "obiektywnie korzystne"?

    Przymusowa gimnastyka, bezwzględny zakaz palenia (jest obiektywnie
    szkodliwe dla zdrowia), zakaz sportów ekstremalnych czy inne
    tego rodzaju?

    Powiedz, że żartujesz, proszę.
    Bo to uwielbienie dla totalitaryzmu jest przerażające.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.