  • Data: 2013-04-24 08:09:49
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-24 07:24, Dominik & Co pisze:
> [...]

    Matka Teresa była chyba z Albanii albo inszej BJRM, więc nie
    wypączkowała z kastowego indyjskiego społeczeństwa.
    Podejrzewam (bo nie mam wiedzy socjologicznej, antropologicznej itp), że
    w kastowym społeczeństwie hinduistycznym dominuje przekonanie, że skoro
    ktoś umiera z głodu, to widocznie tak ma być i nie ma co się wpieprzać w
    boskie plany.
    Nawiasem mówiąc - ciekawym, czy mają tam zasiłki dla bezrobotnych, czy
    inne namiastki NFZ.

    > No. Czyli robiące karierę na "pomaganiu" innym.
    > Wypisz, wymaluj urzędnicy NFZ :-)

    No wiesz co... Przeginasz!
    Jakąż-to karierę zrobiła MT? Że została błogosławioną?
    Czego się dorobiła?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.