  • Data: 2013-04-19 20:16:23
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2013 16:54, Dominik & Co pisze:

    > Wolisz kupić mieszkanie sam, czy przez pośrednika? A samochód?

    Przez pośrednika. Nie chce mi się latać i szukać.

    > Moze przeczytaj jeszcze raz. Nie robić, a kupować.

    Uzyskać dany produkt. Kartofel a ziemniak.

    > Dlaczego takie be jest kupowanie usług medycznych bez pośrednika,

    Nie jest "be", tylko jest bardzo kosztowne. I pamiętaj że prywatny
    ubezpieczyciel to też pośrednik.

    > a na przykład żywności- nie?

    O, żywność kupujesz prosto od producenta? Czekoladę sam sobie robisz z
    własnego ziarna kakaowca?

    > Żeby krytykować wypadałoby rozumieć, o czym mowa...

    No to postaraj się zrozumieć.