  • Data: 2013-04-19 20:24:17
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.04.2013 20:16, Andrzej Lawa wrote:

    > Przez pośrednika. Nie chce mi się latać i szukać.

    Ale to zla analogia.

    Nie WOLISZ. Tylko MUSISZ kupic mieszkanie przez posrednika.

    Tak dzialaja nasze ustawy. Nie ma, ze mozesz. TY MUSISZ. Czy ci sie
    podoba, czy nie, MUSISZ, bo jak nie to dostaniesz KARE.

    A nawet jak nie kupujesz mieszkania, to MUSISZ placic posrednikowi.

    Tak dziala ZUS/NFZ.

    Placisz, bo MUSISZ, zeby byc moze kiedys raz PRZENOCOWAC.

    Placisz, bo solidarnie cala reszta chce co jakis czas nocowac w tym
    mieszkaniu.