  • Data: 2013-04-19 17:52:27
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to jest prawidłowy nakaz - nie wiem, ale IMO doskonałą
    > odpowiedzią byłaby statystyka takich powierzeń dla budynków
    > w których jest 6 lokali (czyli "wskazanie zarządu" nie jest
    > przymusowe).
    > Wybiórcza statystyka (mi znana) wskazuje, że dla 4 lokali
    > się nie "powierza" :P (ICMPTZ)

    Jako praktyk się wtrącę.
    Moim zdaniem albo trzeba samemu stać się trochę profesjonalistą, czyli
    trochę poczytać i być na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami, a więc
    prenumerować coś-tam przynajmniej, albo jednak zlecić to firmie i mieć z
    głowy odpowiedzialność, jeśli zwiana dachówka rozwali komuś łeb.
    Firma biorąca takie zlecenie (przynajmniej jeden w niej człowiek) musi
    być licencjonowanym zarządcą nieruchomości, a więc w praktyce zrobić
    studia podyplomowe i zdać egzamin.
    OIDP zarząd "właścicielski" może być także we wspólnotach > 7 lokali.
    Wtedy ten kto zarządza, o ile jest właścicielem lokalu, nie musi mieć
    licencji.
    Przy 7 i mniej może nie być w ogóle wyznaczonego
    zarządcy/administratora. Obowiązuje KC.

    P.S. Nie dyskutujmy ze Stokrotką.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.