    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Thu, 18 Apr 2013 14:49:59 +0200
    <kklh1n$mnq$1@node2.news.atman.pl> <kklqpr$td$1@node2.news.atman.pl>
    <kklsr6$p0s$1@news.task.gda.pl>
    <516e9441$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkm62l$h83$1@news.task.gda.pl>
    <516ea62b$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkma3o$gjs$1@node2.news.atman.pl> <kkmeif$kvc$1@node2.news.atman.pl>
    <516ec9b7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmhn8$fpt$2@news.task.gda.pl>
    <516ed0b8$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmtrm$4s9$1@node2.news.atman.pl> <kkn30k$9si$5@node2.news.atman.pl>
    <kkn4om$bp1$1@node2.news.atman.pl> <kkn574$cas$2@node2.news.atman.pl>
    <kkn5rk$ck7$2@node2.news.atman.pl> <kkn6u0$1qp$1@node1.news.atman.pl>
    <kko6o9$ouq$2@news.task.gda.pl>
    <516faf61$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkob47$epk$1@node2.news.atman.pl> <kkofl4$9eq$1@node1.news.atman.pl>
    <kkogpu$kfb$1@node2.news.atman.pl> <kkomd4$53b$2@news.task.gda.pl>
    <kkonvn$ifp$1@node1.news.atman.pl> <kkopid$k0g$3@node1.news.atman.pl>

    W dniu 18.04.2013 14:39, hiki o! pisze:

    > A dlaczego za doplata? PRzeciez place za usluge, to dlaczego mam doplacac?

    Bo zapłaciłeś za inną a chcesz inną, lepszą. Twoja wspólnota się zebrała
    i ustaliła, że pobiera od ciebie składkę wspólnotową wystarczającą na:
    ,,na froncie "białe" plomby, a z tyłu
    amalgamatowe''. A ty chcesz lepsze na tyle, więc musisz dopłacić.

    > To moze niech mi nie zabieraja kasy "na dentyste" to pojde i za 100%
    > sobie zaplace - wtedy mnie bedzie stac.

    Ciebie tak, a kogoś nie. I wspólnota ustaliła, że tak działa ten system.
    To tak jakbyś powiedzmy mieszkał z teściową we wspólnym domu i ustalil,
    że składacie się po 5zł na obiady. A potem jęczał, że dostajesz kartofle
    ze zsiadłym mlekiem, a za schabowego trzeba dopłacić. Na schabowego
    trzeba by zbierać się po 20zł. A teściowej na to nie stać. Możesz teraz
    negocjować we wspólnocie jej rozwiązanie albo uznać że masz jak masz.
    (tyle, że we wspólnocie z teściową masz większą siłę głosu)

    > Tylko w jedynce troche szpeca ;

    Dlatego na front NFZ daje białe.

    >--
    Przemysław Adam Śmiejek