  • Data: 2013-04-18 11:56:23
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2013 11:40, hiki o! pisze:
    > Nic tez nie wnosi do wspolnoty.

    To nie jest wspólnota korzyści, ale wspólnota ,,mieszkaniowa'' czy może
    bardziej ,,życiowa''. Mylisz to z udziałami finansowymi w spółce.

    > Co ci tak grzeje w leb z ta dyktaturą?

    No nie podoba ci się demokracja, czyli układ w którym każdy ma ten sam
    głos i chcesz różnicować głosy i tworzyć system kastowy. Masz więc do
    wyboru:

    a) znaleźć państwo gdzie taki system jest

    b) zrobić pucz i samemu taki system wprowadzić, ale w Polsce ci się może
    mniej udać niż tam gdzie sugerowałem.

    > Sa kraje, gdzi emimo, ze politycy klamia i kradna, to nie robia to w tak
    > bezczelny sposob, a do tego luciom zyje sie duzo lepiej, choc maja
    > mniejsza frekwencje wyborcza niz u nas.

    I wynika to z tego, że np. nauczyciele nie mają prawa głosu, jak
    postulujesz?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek