  • Data: 2013-04-18 11:50:28
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.04.2013 10:33, Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko w tej analogii właściciel lokalu to obywatel państwa.
    > CBDO

    > Patrz wyżej.

    LOL.

    Z bycia wlascicielem mieszkania mam wielka korzysc, przewazajaca
    zdecydowanie nad niekorzysciami. Z samego bycia obywatelem juz nie ma tak.

    Dlaczego?

    Bo muszę placic podatki, zusy i inne srusy.

    A Panstwo wlasciwie... w zamian, nic nie MUSI mi zapewnić, jedynie może.

    Może mi zapewnić lekarza, jak poczekam te kilka miesiecy na specjaliste.

    Efekt: ide prywatnie, place ponownie za to co juz zaplacilem.

    Powinno mi zapewnic pomoc urzednikow w urzedowych sprawach - w koncu ich
    oplacam.

    Efekt: musze zatrudniac biuro ksiegowe, kancelarie prawna i inne firmy,
    zeby bronily mnie przed urzednikami i ich zakusami spacyfikowania mnie.

    zen.aspx