  • Data: 2013-04-18 12:17:27
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2013 11:58, hiki o! pisze:

    > Ilościowo bez znaczenia, menel dostaje prawo glosu, nie menel traci.
    >
    > Wybory sa anonimowe, nie wazne czy zaglosuje menel za 500 tys i jego
    > mecenas za 2500 tys, na to samo
    >
    > Sila glosu - 3000

    Skoro uważasz, że nie ma znaczenia kto konkretnie głosuje, to mamy
    obecny system.

    > taka sama ajkby nie menel sam zaglosowal nie tworzac slupa.
    >
    > W obecnym systemie mozna kupic glosy.

    Bynajmniej. Jest to surowo wzbronione.

    > W moim - nie ma to sensu. Bo
    > placac za glosy zmniejszasz sile swojego.

    W obecnym też nie ma sensu, bo za dużo ludzi ma prawo głosu, żeby
    kogokolwiek było stać na stosowną zapłatę _i_ dopilnowanie
    wyegzekwowania tej nielegalnej umowy.

    Bo co, zapłacisz mi za zagłosowanie na twojego kandydata... a ja i tak
    zagłosuję jak chcę, bo ani mnie nie sprawdzisz, ani nie przymusisz.

    > j.w.

    j.w.

    > j.w. - to nie jest istotne, czy zaglosuje ten czy ten co jest nad nim. A
    > nawet obydwoje.

    To twój pomysł jest podwójnie kretyński.

    > popatrz na klawiatue i poszukaj w google co to literowka

    Ale ty generalnie jesteś niechlujny w pisaniu. To był tzw. wierzchołek
    góry lodowej.

    > alez ty glupi jestes (albo inaczej: starasz sie za glupiego uchodzic).

    Zaprzestań, proszę, projekcji swoich ułomności na mnie.

    > wiszisz, tobie sie wydaje moze, ze jestes panisko, ze tanie psycho
    > sztuczki na mnie podzialaja i ze sprawisz, ze ta lub inna droga zmienie
    > zdanie i pokaze niewiadomokomu to co on chce.

    No właśnie - jest foch.
    [ciach kłamstwa i wykręty]

    > podtrzymuje ;P

    Odwal się, peadale...