  • Data: 2013-04-18 12:13:13
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.04.2013 12:03, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Bo wykonuje wewnętrzne usługi na rzecz wspólnoty, której jest członkiem.

    No i? Jest za to oplacana. Nie musi dostawac nic wiecej.

    > Tak jak opisany przeze mnie cieć który jednocześnie mieszka w danym
    > bloku i jednocześnie wykonuje usługi ciecia w tymże bloku.

    Nie robi tego za darmo, nie robi tego dlatego, iz jest czlonkiem
    (obywatelem) tylko jest oplacany.

    > Jak będzie
    > krzyżowo zatrudnienie mieszkaniec ze wspólnoty A cieciuje we wspólnocie
    > B, a mieszkaniec ze wspólnoty B cieciuje we wspólnocie A, to nie będą
    > mieli głosu.

    Ten z A nie bedzie mial glosu w B.

    Ten z B nie bedzie mial glosu w A.

    > Głos nie zależy od wykonywanej funkcji we wspólnocie ale od
    > członkostwa w tejże..

    A ja postuluje, zeby zalezal od czlonkowstwa oraz podatkow jakie placi,
    pod warunkiem, ze jego podatki nie pochodza z oplat poniesionych przez
    kogos innego ze wspolnoty.

    > Wspólnota uznała, że zatrudnienie pracowników budżetowych z wnętrza
    > wspólnoty jest lepsze niż z obcej, więc pełnią oni podwójną rolę po prostu.

    Jako czlonek ma prawo glosu.

    Jako zatrudniony czlowiek nie.

    > To tak jak np. ty zamiast zatrudniać kogoś do prowadzenia domu ustalasz
    > z żoną że ona prowadzi dom, a ty idziesz do pracy do Pana Prezesa na
    > zewnątrz. Czy to oznacza, że twoja żona ma mniejsze prawa głosu, bo Ty
    > wnosisz kasę do Rodziny, a żona wyjada tę kasę?

    Czasem dokladnie tak to dziala - sila glosu zarabiajacego w sprawie
    wydatkow jest znaczaca lub decydujaca. Jak sie nie podoba - to powiem
    tak jak ty: kierunek Zimbabwe lub inna afryka.

    zen.aspx