  • Data: 2013-04-18 12:39:11
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2013 12:25, hiki o! pisze:

    > Dziecko to chyba ja bym mogl tak do Ciebie pisac... hehehe

    Na pewno nie. To twoje pomysły na pseudo-demokracją są dziecinne.

    > Nie.

    Tak.

    > Nie.

    Tak.

    > Bo system powinien sluzyc i pomagac, a nie byc dostepny tylko dla
    > sprytnych.

    Dlaczego? Czyżbyś był zwolennikiem promowania głupoty? No w sumie
    patrząc na twój "genialny inaczej" pomysł na głosy nie dziwota...

    > A jakbys mial poczekac 3 miesiace?

    A dlaczego miałbym tyle poczekać? Przez wprowadzenie twojej
    pseudo-demokracji?

    > Nic.

    Widzisz.

    > Wyjatek potwierdza regule ;P

    Popularny błąd logiczny. Wyjątek OBALA regułę.

    > Chcesz powiedziec, ze - zalozmy ze zarabiasz nie na etacie - wszystkie
    > ksiegi czy co tam trzeba zalatwiasz sam? I nie korzystasz z ksiegowej?

    Zależy od skali działalności i mojej własnej oceny, na co lepiej "wydać"
    mój czas.

    Analogicznie ze wszystkim innym. Ubrania pierzesz sobie sam, czy
    zatrudniasz praczkę? Gotujesz sobie sam, czy zatrudniasz kucharza?