  • Data: 2013-04-18 12:35:12
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.04.2013 12:17, Andrzej Lawa wrote:

    > Skoro uważasz, że nie ma znaczenia kto konkretnie głosuje, to mamy
    > obecny system.

    No i jak rozmawiac z inteligentnym inaczej? Podpowiedz...

    > Bynajmniej. Jest to surowo wzbronione.

    No i co z tego?

    Uwazasz, ze jak cos jest zabronione to nie istnieje?

    Zlodzieje juz o tym wiedza?

    > W obecnym też nie ma sensu, bo za dużo ludzi ma prawo głosu, żeby
    > kogokolwiek było stać na stosowną zapłatę _i_ dopilnowanie
    > wyegzekwowania tej nielegalnej umowy.
    >
    > Bo co, zapłacisz mi za zagłosowanie na twojego kandydata... a ja i tak
    > zagłosuję jak chcę, bo ani mnie nie sprawdzisz, ani nie przymusisz.

    Placi sie wyszkolonej trzodzie.

    "obiecuje, ze znise abo rtv"

    glosują ci, co im "doskwiera" oplata.

    kupilem glosy, czy nie?

    kupilem i glosy i zbiorowa lojalnosc pewnej grupy,, mamionej obietnica
    zaoszczedzenia (a wiec mozliwoscia wydania a cos innego) pewnej kwoty.

    i co lepsze - nie musze nikomu placic z mojej kieszeni.

    i co lepsze - nie musze dotrzymac slowa, a zdobylem glosy!

    > To twój pomysł jest podwójnie kretyński.

    Dlaczego?

    > Ale ty generalnie jesteś niechlujny w pisaniu. To był tzw. wierzchołek
    > góry lodowej.

    no i?

    > No właśnie - jest foch.
    > [ciach kłamstwa i wykręty]

    zwij se nawet fochuniem :)

    > Odwal się, peadale...

    co to paedal? niechluju ty jeden! hahahahahahaha

    (piekny przyklad, kto mieczem...)

    zen.aspx