    From: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Date: Fri, 26 Mar 2004 00:18:30 +0100
    Sender: r...@a...pl@host-62-141-208-185.gorzow.mm.pl
    <c3e4n9$7iu$1@opal.futuro.pl> <c3elsp$45l$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c3eoo8$c82$1@opal.futuro.pl> <c3etpp$9o1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <5JM6c.175121$Or1.155434@news.chello.at>
    <c3gvp8$ggk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <nm37c.189442$Or1.91166@news.chello.at>
    <c3iju7$7ta$1@atlantis.news.tpi.pl> <c3lhk2$gt4$1@news.onet.pl>
    <c3qivl$403$1@panorama.wcss.wroc.pl> <c3se93$2jj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c3t76f$2k5$1@news.onet.pl> <c3tuug$lg8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c3u008$3n6$1@news.onet.pl> <c3v0hk$not$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c3vcam$4ac$2@inews.gazeta.pl> <c3vgmf$i3u$1@nemesis.news.tpi.pl>

    news:c3vgmf$i3u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wam coniektórym na prawde kodeksy zdrowy rozsadek odebrały
    > NIE OKAZAŁ = NIE MA

    NIE OKAZAŁ = nie wydałeś mu się osobą godną tego czynu, a przyczyn tego
    może być kilkadziesiąt. NIE OKAZAŁ = GDZIEŚ WŁOŻYŁ I SZUKA. W domyśle jak
    znajdzie to okaże.

    Odnoszę wrażenie, że to Wam się w "dupkach" poprzewracało i wydaje się
    Wam, że jesteście zaraz po Bogu. Kiedyś trafisz na cwańszego i zobaczysz, że
    to nie jest takie proste.
    Jeśli odmówię okazania biletu Wam i pokażę, go tylko kierownikowi
    pociągu/konduktorowi, ciekawe, czy nie zawahasz się wezwać policji, Ja bilet
    mam i okazałem go osobie upoważnionej do kontroli biletów, a Tobie nie,
    motywując to Twoim chamskim zachowaniem.
    A w Prawie Przewozowym nie ma opłaty za nieokazanie biletu, tylko jest
    opłata za jazdę bez biletu. Więc jeśli kierownik potwierdzi, że posiadam
    ważny bilet na przejazd po obejrzeniu go, to nie pozostaje Ci nic innego jak
    iść sobie dalej. Nie ma też w tej ustawie nic na temat utrudniania pracy
    osobie upoważnionej do kontroli biletów.
    A renomiarzy będę tępił bo są to nienormalne ćwoki, jakieś 2 lata temu,
    taki jeden chciał mi wystawić opłatę dodatkową, za to, że w składzie
    2-2-2-1-1-2-2-2 przechodziłem z jednej grupy wagonów 2 kl. do drugiej grupy
    wagonów 2 kl. przez klasę 1 mając bilet na klasę drugą.
    I wyobraź sobie, że też mnie straszył zatrzymaniem pociągu i wezwaniem
    Policji, oczywiście ani opłaty nie zapłaciłem, ani policja nie przyjechała.
    Poprostu po kilku próbach wyłudzenia i awanturze, do której przyszedł
    kierownik pociągu i opierdolił renomiarza, ten drugi sobie poszedł.
    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net