  • Data: 2004-03-26 00:23:29
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c3vpbg$k96

    > A renomiarzy będę tępił bo są to nienormalne ćwoki, jakieś 2 lata
    temu,
    > taki jeden chciał mi wystawić opłatę dodatkową, za to, że w składzie
    > 2-2-2-1-1-2-2-2 przechodziłem z jednej grupy wagonów 2 kl. do drugiej
    grupy
    > wagonów 2 kl. przez klasę 1 mając bilet na klasę drugą.

    Tez mialem podobna sytuacje, kiedy to renomiarz w pociagu chcial mi
    wpieprzyc kare, kazal sobie pokazac dokumenty i nam wypisac mandat.

    Oczywiscie frajerowi sie nie udalo, w miedzyczasie przyszedl normalny
    kontroler i rowniez opieprzyl i wysmial RENOMIARZA, a najlepsze jak
    RENOMIARZ na koniec nam grozil ze nas kiedys dorwie

    Pozdrawiam
    Jacek