  • Data: 2004-03-26 00:07:06
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c3vr3i$qlg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przepraszam bardzo, ale jezeli sugerujesz, ze w majestacie prawa mozna
    sobie
    > jezdzic na gape i wystarczy oswiadczenie "tak, posiadam bilet" zeby
    > kontroler nie mogl wystawic wezwania to na tym nasza dyskusja sie konczy.
    > Jest pewna granica kretynizmu pytan, ponizej ktorej juz przestaje
    > odpowiadac...

    Nie, natomiast jeśli posiadam bilet i okażę go INNEJ osobie do jego
    kontroli upoważnionej i odbędzie się to na "Twoich oczach", a osoba ta
    stwierdzi, że z biletem wszystko jest OK., to nie masz żadnych podstaw aby
    mnie "nękać".

    > Daje sobie rękę odciąć ze policjanta kompletnie nie będzie obchodziło
    jakim
    > tam swistkiem mu wymachujesz - po prostu uzbroi mnie w komplet Twoich
    danych
    > i sobie pojdzie. Z autopsji - mialem juz parędziesiąt takich interwencji.

    Nie zgodzę się, na moją prośbę policja ma OBOWIĄZEK spisać protokół w
    celu zabezpieczenia dowodów sporu oraz okoliczności zaistnienia sporu. Jeśli
    policjant przekaże dane kontrolerom, którzy nie mają do tego prawa (wszak ja
    mam bilet, a jak mam bilet, to moje dane osobowe gówno Was obchodzą) to
    popełnia przestępstwo. Jeśli ja się nie zgodzę na przekazanie moich danych,
    powinien być spisany protokół i poczynione dalsze wyjaśnienia, a nie
    przekazane moje dane adresowe osobom postronnym.

    > Nie ma tez ani slowa o zakazie utrudniania zycia cwaniakom i chamom Tobie
    > podobnym.

    Wystarczy, że się powołam na konstytucję, gdzie jest zapis, że każdy
    człowiek ma prawo do godnego traktowania, natomiast Ty podczas kontroli
    użyłeś niecenzuralnych słów, poniżyłeś mnie mnie, obraziłeś itd. itp, to Ty
    będziesz miał przechlapane. Za mną przemawia to, że ja mam bilet. Co Ty
    masz? Zeznania Twojego kompana po fachu? Ja też i co teraz??

    > Znając chłopaków z Renomy głęboko wierzę ze znacznie prędzej oni
    skutecznie
    > stępią Ciebie :-)))))

    Zdaje Ci się.

    > grupy
    >
    > Trzeba było przejsc od zewnątrz - filmów z Seagalem nie oglądasz?

    Gratulacje, widzę, że od poziomu kolegów Renomiarzy daleko nie
    odstajesz. Pragnę Cię tylko poinformować, że jak najbardziej mam prawo z
    biletem kl. 2 przejść przez wagon klasy 1.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net