  • Data: 2004-03-26 11:01:38
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, natomiast jeśli posiadam bilet i okażę go INNEJ osobie do jego
    > kontroli upoważnionej i odbędzie się to na "Twoich oczach", a osoba ta
    > stwierdzi, że z biletem wszystko jest OK., to nie masz żadnych podstaw aby
    > mnie "nękać".

    A kto powiedział ze będę wzywać jakąś inną osobę? Tą inną osobą będzie Pan
    Policjant...

    Miałem kiedys sytuacje następującą: W tramwaju jechał facet, który najpierw
    udawał ze mnie nie widzi. No to jak juz umiesciłem mój identyfikator w
    odległosci centymetra od jego oczu nagle zaczał drzec ryjem ze kim ja to
    jestem i co sobie pozwalam. Stwierdzil ze ma bilet ale go nie okaze i nic mu
    nie moge zrobic. No wiec postanowilem udowodnic ze jednak moge.
    Telefonicznie wezwałem policję. Gdy Panowie przyjechali pasazer wyciągnął
    wazny bilet miesięczny....I co? Ustalili jego dane osobowe, dostał mandat za
    jazdę bez biletu w wys. 90zł + za zatrzymanie pojazdu 200zł.

    > Jeśli
    > policjant przekaże dane kontrolerom, którzy nie mają do tego prawa

    Prawo przewozowe daje kontrolerowi takie prawo.

    > Wystarczy, że się powołam na konstytucję, gdzie jest zapis, że każdy
    > człowiek ma prawo do godnego traktowania, natomiast Ty podczas kontroli
    > użyłeś niecenzuralnych słów, poniżyłeś mnie mnie, obraziłeś itd. itp, to
    Ty
    > będziesz miał przechlapane.

    Hehehee zapewniam, ze praktycznie kazdy odwołujący się / piszący skarge
    zarzuca mi ze byłem pod wpływem alkoholu, chciałem wymusic łapówkę, byłem
    opryskliwy i agresywny :-))

    > Pragnę Cię tylko poinformować, że jak najbardziej mam prawo z
    > biletem kl. 2 przejść przez wagon klasy 1.

    Taaaak? No co Ty nie powiesz...

    pdr
    Olo